Solární ombudsman je pro klienty S-Power, kteří nejsou spokojení s výsledkem vyřízení reklamace či stížnosti, případně podnětu na kvalitu služeb, nebo mají pochybnosti o jejich správném vyřízení v rámci nastaveného systémů a využili již všechny řádné i opravné prostředky.
Náš ombudsman není prvním kontaktem pro nespokojené klienty. Obracejte se na něj, pokud nejste spokojení s tím, jak bylo rozhodnuto o vaší reklamaci či stížnosti ve standardním procesu.
Než se obrátíte na solárního ombudsmana
Pro reklamaci či stížnost:
- V případě TECHNICKÉ PORUCHY, volejte +420 222 701 258 a zvolte klapku 2, nebo pište na servis@s-power.cz, naši technici jsou k dispozici 24/7
- V případě, že máte dotazy ohledně připojení solární elektrárny k distribuční síti, volejte +420 222 701 258 a zvolte klapku 3, nebo pište na pripojeni@s-power.cz
- Máte-li dotazy k žádosti a vyplacení dotace NZÚ, volejte +420 222 701 258 klapka 5.
Jak kontaktovat ombudsmana?
Pokud nejste spokojení s výsledkem reklamačního řízení, s vyřízením stížnosti či dotazu, a využili jste již všechny řádné i opravné prostředky ve standardním procesu, pište prosím na ombudsman@s-power.cz
Nemůžeme vám slíbit 100% dokonalost a bezchybnost, ale chceme se o ně snažit. A tak uděláme vše pro to, abychom své chyby napravili, postavili se k nim čelem a vy s námi byli spokojení.